Saturday 15 September 2012

sesungguhnyaakubuhsan


Malam ini . ..
ku sendiri...
xda yg..
menemani. ..
seperti..
malam2. ..
yang sudah2
lalala~
 (lupalirik)~
atuieee
-__-"'


kau tau . ..
mama ayah aku xda...
adik lelaki n perempuan aku pun xda . ..
Allah pilih diorg untuk belajar agama selama 3 hari..
:')


aku ????
BELUM DIPILIH KELUAR...
T__T


kalau ikut....
aku akan tinggal sorang di rumah selama 3hari cuti nie...
tapi....ayah aq xsanggup biarkan aq sorang2...
so ,,,
aq ajak kwn...  ..
Ummi Natasha....dan kakaknya...
n_n
<3
aku gembira tau ada diorg
:)

tapi...
sebenarnya....
sejujur...
setulus hati .. ceh~!
hehe~
aku xtau kenapa . ..
lately..
aku xboleh gembirakan hati . ..
aq berusaha 
untuk gembirakan hati. . .
tapi aq...
aq,...
aq...
-_-"

tanya kau.  ..
apa kau rasa....
bila
kau tau...
bahawasanya...
 ada orang...
yang gembira...
saat tahu akan kau sedang berduka....
dan ..
dan..
dia xsenang ...
saat kau gembira...
biar hanya seketika...
dia pernah menjadi seorang yang dekat dgn kau...
tapi kini....
begitu......
huhuu .. .
T_T!

APa-apa pun...
semoga Allah melembutkan hatinya...
dan hatiku . ..
untuk kembali seperti dulu . ..
eh xpayah la macham dulu...
setakat berbaik biasa sudah ..
cukup..
hie~
u_u,


well. . ..
malam ini aq dapat hadiah . ..
dari Ummi n_n...
sukenyeww..(mestikaumenyampah) !~
hehek . ..
yang penting aku sukaa!! 
nah gambau beg baru aku
Santik kan BEG itu (macham tuannya)
haha
ciss!~~


sebenarnyaa . . ..
aku....
buhsan....
dan perasan bahawasanya entri ini sangat merepek..
sekian,terima kasih~ 








3 comments:

  1. mata tu sia kenal xp ~ hamka

    ReplyDelete
  2. oi budak kecik. sejak bila kau jd niqabi ah? tia bgtau sa pun. *mrjuk dua saat*

    ReplyDelete
  3. hamka : hehek . ...iya . .. bha jan kestau urang mata siapa =p

    Eyra : uie urang besyar(kunuk) . .. hehek baru jak bah nie . .. yg betul2 melekat ujung taun lepas.. . bha jan mrajuk . . bida Xp (ngehehe) <3

    ReplyDelete