Monday 3 September 2012

Cita-citaku =3

kau tau. . . 
dari kicik . ..
aku bercita-cita mau jdi kakak "duktur"
sbb diorg bilang gaji nya besar ><"
tapi bila besar2 sikit . ..
bila da faham sikit2 maksud hidup aku ...
aku teringin pula jadi "Ustajah" ><"
sbb bole dapat saham besar di dunia dan akhrat ...
n_n <3
tapi . ..
dengan kelulusan SPM yg nda da besangkut paut dgn Bahasa Arab ..
Allah hantar belajar di Maktab..
jadi "teacher" ..hoho (xpernah terlintas di pikiran ku)
xpa...aku tau itu yg terbaik =3
dan kini aku bersyukur d hantar ke maktab n_n <3

sekarang aku besar2 sikit (besar la juga bah~) ><"
aku belajar lagi dan lagi tentang maksud hidup...

dan kini sudah "aim" cita-cita baru . ..weee =D (Kau ada??) Xp
Ya Allah sungguh cita-citaku yang paling utama ialah. . .
Untuk SYahid Di Jalan Mu  ..
U_U,...

tinggi kan cita-cita aku . ... 
di mana kau mau cari tu  =<
kau belajar2 tinggi2 sampai langit  pun blum tentu dapat . .
:'(


dari dulu aku pikir . . .
apa kejadiannya nnti . ..
bila tiba..
saat terakhir aku masih dalam jasad.. . .
iya mati!! 
macham mana aku mati nanti .  .
:'(
kau tau . ... 
aku xkisah mau mati dalam umur brapa . ..
tapi yang aku kisah.  .. 
kalau aku mati dalam keadaan xbagus .. 
:'(

Ya Allah. .. . 
sungguh aku hamba yang biasa  .. . 
tiada yang luar biasa . ..
tapi sungguh ,.. .
keutamaan ku di dunia. ..
yang ku damba..
hanya untuk bawa agama dalam hidup..
 agar. ..
dapat aku menghembuskan nafas terakhir . ..
sambil mengukir senyuman .. 
kerana RINDU . ..
untuk bertemu para syahidah yang lain..
<3