Tuesday 25 September 2012

*%^'**!!~


jam 11.03PM. ..
aku sangat mengantuk ...
tapi...
aku rasa terlalu awal untuk tidur..
kalau aku tidur sekarang empat jam dari sekarang aku akan bangun ...
 kemungkinan akan bangun pada  jam3++ am ...
jadi . .. 
harap aku mau bangun tahajud ?
hoho
masih lemah untuk istiqamah di waktu itu ...kerna bisa2 lepas tahajud aku akan tidur mati sampai 5.lbey ..
X_X
 subuh gajah~~

waktu lain lah InsyaAllah . .
dekat2 azan subuh 
><" 
Tahajud Gajah~~

tu pun susah  mau istiqamah . ..
haraplah~~
xpa pelan2 . ...

kau tau . ... 
aku rindu ayah aku . .. . aku tahu keadaan ayah . .. sikit lah. .. tapi aku sangka baik jak ... pasti dia makin pulih .. .. 
InsyaAllah :')
tunggu Pija Ayah <3

emmm ....
kau mau tau lagi. ..
aku ada kerja mau hantar esok ...
soalan matematik SPM..
hehe
tapi aku malas mau buat ..
Senangjerpun~~
hoho 
ciss!!~
*pemalashnyahkau~

okeh...
sila berhenti daripada berterusan menaip benda yang mencarut@karut~ 
oh...ya...memang BahasaMelayu kau sentiasa teruk ya perempuan~


. ..satu@dua soalan pendek  . .
1434 + 4 = 14344

U_UzZzzz
(bisukpagibolehsiap~~shhs~~)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


No comments:

Post a Comment