Friday 9 December 2011

Trip to Terengganu

Currently at Terengganu~


-From KK to KL . ...flight delayed for 1 hour.. huu
-Then, from KL to Terengganu,...again delayed for 3hours?? huh...apa buli buat lah~ senyum, xperlu kata apa2..ngee :)




- 1 thing saya xberapa puas hati tadi d air pot,.. ada 2 guys,.. curi2 ambil gambar.. =,=" ... mula2 saya buat2 xtahu, fikir positive,(bukan tu Pija,jangan perasan)  tapi  .. ..kalau sudah terang2 depan saya diorang buat xtahu jak...(macamadalesenambil2gambarsukahati) ...emm(marahdalamhati) ...?? hu terpaksa lah pindah tempat duduk while waiting for that DELAY to be done ... sekalinya berapa minit kemudian tu 'guys' ada di kerusi tepi saya.... sambil menayang camera . . . . . aduh,.. (macamakumaucurikejapkameradiorang) . ..huhuu
apa2 pun... harap Allah pelihara diri  ini dari apa2 benda yang idak baik..aminn. ..


- Kamarul Isma Naim, adik ku,... been while xjumpa  . .. nice to see you... makin tinggi pula kau ya... macam mana lah orang maw percaya ko adik ku...ehehe  . .. xpa... so happy got the chance to meet you again :) . .




- Buat orang yang tengah khuruj fisabilillah :  . ..




"kalau di sana nanti, ingat2 lah orang yang merindui ini"
 -kalau ikut hati saya mau tidur terus sampai rumah tumpang nie,..penat tahap gaban..ngee tapi.. kalau saya xtulis saya x'ingat' kan..hie untuk meng'emphasize'  apa yang dalam fikiran saya...saya pun tulis lah di sini..hie


Ayah,... saya tetap ingat ayah ...bila ingat ayah teringat diri untuk tawajjuh(tumpu pada Allah) .... xsabar tunggu ayah pulang,..tapi kalau xpulang lagi...  xpa... saya redha.....  ....:D (senyumpaksa)
Abang dan adik  . .. xtahu apa mau cakap... saya rindu kamu semua!! hie
-semoga tawajjuh dalam khuruj...:D






-All praises to Allah, for making All things posible... n._n
U__UzZ . . ....

No comments:

Post a Comment