Monday 30 January 2012

my wish is to see you all again ,.in heaven..

kau tau,........
tadi aku rajin . ...
buat asaimen ...
sambil dengar nie lagu . ..
aku menulis ... 
sampai dakwat pen aku habis ...
gara2 pen "fevret' aku  abis dakwat ..
aku pun jadi malas ,,...
aku pun menghayal ...
sambil dengar lagu tu ,....
dan menghayati lirik  ...



tiba2 aku terharu kau tau ?. ..
huuuu u_u ...
kau tau . ..
hari tu aku ikut program camping Hijri ..
jadi fasilitator ...
lepas tu dapat adik2 baru  . .^^,

biar pun 'bersama' adik2 tu 3hari jak ...
tapi sumpah aku cakap aku xkan lupakan diorg sampai bila2..
insyaAllah ... ;(
kau tau kali terakhir aku jumpa diorg ..
Aku ckap  mcm nie..
"ingat taw, lepas nie biar pun kakak xda..tpi kmu 4 orang masih ada di sini,.. selalu2 lah berpesan sesama kamu"
kau tau masa tu aku senyum lebar tahap maksima . .. .
tapi air mata aku pun jatuh deras tahap tsunami ..ngee
 betul lah Allah cakap dalam surah At-taha kan ..
Allah bagi kasih sayang dalam hati mereka yang bertemu atas mardhotillah  ..
:)

ngeee :p


"When you’re searching for the light :) ..
And you see no hope in sight :)...
Be sure and have no doubt..:)
He’s always close to you..:)

He’s the one who knows you best..:)
He knows what’s in your heart...:)
You’ll find your peace at last...:)
If you just have faith in Him... :)



You’re always in our hearts and minds..:)
Your name is mentioned every day..:)
I’ll follow you no matter what..:)
My biggest wish is to see you one day..:)


I believe
I believe
Do you believe, oh do you believe?



 heh :')


Ya ALlah ...
kekalkan mereka dalam tarbiyah mu ..
aminnn u_u,.

rindu,
rindu,
rindu,
...........................

tapi............
apa kaitan sama kau kan ? :'(
uhuhuuu 
u_u,...

"sungguh, orang orang yang mengerjakan kebajikan, kelak Allah Yang Maha Pengasih Akan menanamkan rasa kasih sayang dalam hati mereka"
surahTaha : 96

InsyaAllah 
:)















6 comments:

  1. Rasulullah S.A.W bersabda, “Siapa yang tidak menyayangi maka dia tidak disayangi.” Diriwayatkan oleh al-Bukhari dan Muslim.

    ReplyDelete
  2. oOh ... fa in nam ... hiee tinggi maksudnya..jazakallah hu khair :)

    ReplyDelete
  3. tips yang sangat berguna ....
    smoga dapat kita faham, amal dan sampaikan lah insyaAllah ... ehehe ...
    :3

    ReplyDelete
  4. pija syg...surah taha,bukan surah at-taha...

    ReplyDelete
  5. heheh ...iya kakak sayang .. saya silap .... ngeeee <3 ^^,

    ReplyDelete