Sunday 13 October 2013

Face Your Fear,




ALhamdulillah,
setelah trauma dek kerana terpotong jari lima hari lepas,
akhirnya malam ini aku berjaya mengatasi trauma memegang pisau dengan memotong buah BETIK !!
0:-)

sungguhpun potongan tersebut xsecomel yang  aku buat sebelum nih,
tapi yang penting jadik la kan, :3

Berikut merupakan jari aku selepas dirawat di wad kecemasan hospital Keningau,

 .................................
..............................................
.....................................

oh, sekejap, satu peringatan,
jika anda khuatir rasa geli,
sila tekan butang X  ditepi atas tab anda :3
 Tq,



(sejam dari hospital)

cerita satu part semasa incident,
sepatutnya kena jahit,
tapi sebab  ENcik MA yang xpandai pujuk patient(salahkan pihak hosp pula)
XJADI kena jahit,
aku minta diorang gam jak Xp
haha 
bikin malu orang bajau~
bukan takut,
tapi xda masa kami ada exam maths 30minit kemudian di dewankuliah(alasankukuh) Xp


Okeh, 
yang penting aku rasa sukur lah kan,
dapat menghatasi trauma,
kerana sebelum ini,
nampak rumet aku pegang pisau pun aku rasa macham mau lari dan teriak sekuat hati,
sakit kau tau,

cuba ko bayang pisau masih melekat dalam jari kau selepas ter'cut' dalam tuh..
hoho
:'(

apa2 pun,
macham yg aku tulis dalam post sebelum nih, 
In life, be brave and face your fear,
 build your strengh and experience the challenges,
InsyaAllah ;3




4 comments:

  1. Aiyak.. mcmna boleh terpotong jari dik?

    ReplyDelete
  2. astaghfirullah,tragis jugaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpa pengalaman,... mula2 sediy jga,.. tpi skrg ok da,.. dpt pengalaman bru, ehe ;3

      Delete