Monday 15 October 2012

ExAm.



aku tengah belajar (bajetrajin)~

belajar...
belajar...
dan tiba2. . .
aku rasa perut aku bercakap. ..
apa kata kau makan kejap...
xlama pun ...
lepas tu kau sambung belajar . ..
"hmm,...banyaklah kau punya makan...nafsu sahaja tu. ..." (katahatiaku)
tapi sebab berhatiperut dengan perut  ...
aku minum segelas air suam...at least..

belajar...
belajar...
(cewah ><" nie kali la kau bajet rajin)

dan lagi tiba2....
"uie,...lek dulu kak . ..pigi panaskan air . .. makan bread ka...nasi tadi petang pun kau xhabis ><" "

"baiklah perut . ...kau lah penggoda yang paling cemerlang berjaya"

setelah melayan lapar sambil blogging ..

aku rasa macham mata aku layu. . .

oh di tepi aku ada katil...

oh tidak.Mari . . .

Mari berus gigi . ..

mari.. .

doakan aku .. .

yang pemalash ini..

bangun awal esok..

dan..

supaya dipermudahkan jawab exam..


first exam...
untuk tiga semester . ..

okeh. . .

semoga Allah cintakan kau. . .


sekian dan selamat malam ~

zZz









3 comments: