Monday 9 April 2012

trust yourself Pija

Semalam . ..
Aku xsihat
Aku tau banyak kerja 
kena hantar esok
tapi kau tau otak aku 'hang' 
xdapat tumpu apa2
mata aku paling maksima boleh buka 70%..

kerana xmau 'mencederakan' otak aku ...
aku pun tidur lah awal.. 
hoho

kerja oh kerja
zzZZzzz

 2jam kemudian
aku tebangun dar tidur . ..
 sejuk..
gasping gor oxygen
otak aku rasa macham mau keluar dari ubun2..
hoho

tengok jam . ..
handphone
.........................(ringan sikit kepala).................
jam. .... ntah aku lupa . ...

bangun pagi . ..
ergh . .. pls myself . . u gotta hand in that thing .. .

after my pray . .
baca ayat2 cinta  . ..


"(Yaitu Tuhan) Yang telah menciptakan aku, maka Dialah yang menunjuki aku, 
dan Tuhanku, Yang Dia memberi makan dan minum kepadaku, 
dan apabila aku sakit, Dialah Yang menyembuhkan aku, 
dan Yang akan mematikan aku, kemudian akan menghidupkan aku (kembali), 
dan Yang amat kuinginkan akan mengampuni kesalahanku pada hari kiamat".
(Ibrahim berdo'a): "Ya Tuhanku, berikanlah kepadaku hikmah dan masukkanlah aku ke dalam golongan orang-orang yang saleh".
 (QS. Asy-Syu'araa, 26: 78-83) ...



. .
Jazbah baru masuk dalam diri. ..
MasyaAllah 
bersiap cepat . .
pergi kelas ...
 buat macam biasa 
yah Im feeling good :)
(buat2 xda papa)

now i'm about to sleep ..
all my works had done completely . ..
Alhamdulillah :')

semput . ..
but no inhaler .
while looking at my handphone..
I bare it with smile :)
set the alarm ...
Ya Allah ....
Alhamdulillah . ..
=3

"jaga kesihatan kamu"
<3




No comments:

Post a Comment